Privatna sportska i jezična gimnazija FRANJO BUČAR

Potrebe društva u kojem živimo i tehnologije koju koristimo određuju našu svakodnevicu, životne odabire i prioritete. Time se vodimo pri izboru zvanja za koje ćemo se školovati. Koje zanimanje je moderno? Kako ću se lakše i kvalitetnije zaposliti? Što od mene očekuju roditelji? Gimnazija prepoznaje tvoje, osobne potrebe i potiče razvoj tvojih kapaciteta.
Koliko jezika znaš – toliko vrijediš!

Rad u grupama

Hrvatski standard za skupinu učenika u jednom razrednom odjelu iznosi 28. Često u jednom razredu bude i više od dopuštenog i preporučenog broja učenika. Brojnost naših odjela (oko 15 učenika u jednom razrednom odjelu) već bi se prema tome mogla nazvati radom u grupama. Ali to nije to! Grupe se unutar razrednih odjela formiraju prema učeničkom odabiru određenih nastavnih predmeta, prema sposobnostima za dodatno i napredno učenje te prema afinitetima. Učio bi japanski? Samo ti to želiš? Može. Zamisli rezultate takvog učenja!


Učenik nije objekt nego subjekt!

U svakoj interakciji u životu – odnosu s roditeljima, prijateljima, kod liječnika… želimo osobi koja nam je nasuprot biti jedinstveni. Ako „ne voliš“ određeni nastavni predmet ili nisi toliko uspješan u svladavanju istog, profesor će to prepoznati i pratiti tvoj ritam i mogućnosti učenja. Ne moraš biti izvrstan da bi bio zadovoljan svojom ocjenom. Važno nam je da od sebe daš najbolje i postigneš uspjeh kojim ćeš se ponositi.


Što je to nastava u blokovima?

Nastava u blokovima je nastava koja se organizira po skupinama nastavnih predmeta. Učenici kroz cijelu nastavnu godinu pohađaju nastavu Hrvatskog jezika, stranih jezika, Matematike i Tjelesne i zdravstvene kulture, a ostali predmeti su organizirani po skupinama pa se tako u npr. prvom polugodištu dvostruko bržim tempom organizira nastavni proces i ocjenjivanje iz Glazbene kulture, Kemije, Logike, Fizike i Sociologije, a nakon toga se organizira nova skupina predmeta.

Nastavu u blokovima Gimnazija organizira samo za treće i četvrte razrede. Zašto?

Zato da učenici prvih i drugih razreda budu pripremljeni za sistem nastave u blokovima.
Zato da učenicima ne bude neprirodan takav način nastave nakon uobičajenog, osnovnoškolskog.
Zato da se u trećem i četvrtom razredu učenici mogu usredotočiti na one predmete koje će polagati na ispitu državne mature, a koji će im trebati za upis na željeni fakultet.
Zato da se učenici humano pripreme za sličan način ustroja nastave koji ih čeka na fakultetima.