Razmišljajući o nastavnim metodama koje bi današnjim učenicima približile nastavno gradivo koje je u zakašnjeloj potrebi za reformom, iznašli smo način poštivanja zadanog u programima i uvođenja promjena u načinu prezentacije.
Iskustvena nastava, kada se može uklopiti u nastavni plan i program, ona je koju nove generacije učenika pozdravljaju jer se “izlazi iz učionica”, uči na “licu mjesta” te vizualizira tema predavanja. Načini koji se pokažu korisnima unapređuju nastavni proces koji ne gubi od sadržaja već dobiva na kvaliteti. Iz našeg iskustva, učenici izvrsno reagiraju na takav predavačko-mentorski iskustveni pristup.
Nedavno smo s učenicima 2.A prošetali povijesnim Zagrebom pod Povijesti s temom: “Srednjovjekovni Zagreb – grad na dva brežuljka”. Zatim smo o političkom, umjetničkom, prosvjetiteljskom i povijesnom značaju Katarine Velike učili u Klovićevim dvorima na izložbi “Katarina Velika-carica svih Rusa”. O održivom razvoju i zaštiti svjetske flore i faune na kućnom pragu slušali smo u okviru nastave Biologije u Zoološkom vrtu – zeleni krovovi u gradovima, zaštita ptica osjenčivanjem staklenih površina, očuvanje prirodnih staništa i razvrstavanje otpada ostvarivi su ciljevi našega grada.
Zahvaljujemo svim nastavnicima na trudu kojim stvaraju dodane vrijednosti nastavnom procesu i svojem pozivu te institucijama i edukatorima s kojima surađujemo.