Za organiziranje i provođenje Nastave na daljinu sljedeća dva tjedna, odnosno do odluke MZO-a o prestanku iste, na sastanku održanom u Gimnaziji u ponedjeljak, 16. ožujka u 9.20 sati, potvrđen je portal za učenje na daljinu YAMMER preko kojeg je Gimnazija odlučila provoditi Nastavu na daljinu, a koji je dobio preporuku MZO-a i kojeg podržava CARNet. Učenici portalu pristupaju preko https://office365.skole.hr/ svojim CARNet identitetom i mobilnom aplikacijom YAMMER. Svi dani od ponedjeljka se računaju kao nastavni dani i upisuju se u e-Dnevnik.
Tijek realizacije:
1. PONEDJELJAK, 16. ožujka 2020. – do 12.00 sati bili smo dužni oformiti E-ZBORNICU i E-RAZREDE što smo napravili još u subotu/nedjelju (žao nam je što CARNet-ov sustav nije spreman za ovolik broj korisnika).
Razrednici upisuju sve učenike svojih razreda u pripadajuće razrede.
Raspored sati za ponedjeljak preuzimamo onaj koji je objavilo MZO – na početnoj stranici svakog razreda je postavljen raspored za taj dan. Sva navedena evidencija vodi se u e-dnevniku – maturanti mogu gledati materijale i na Sportskoj televiziji.
2. UTORAK, 17. ožujka 2020. – sad već postoje svi učenici u svim razredima i već postoje svi predmeti za sve razrede, npr. PSJG F.B. 3.A – Sociologija. PREDMETNI NASTAVNICI u utorak upisuju sve učenike svog predmeta u nastavni predmet/grupu – npr. Vjeronauk.
Raspored sati za utorak preuzimamo onaj koji je objavilo MZO – na početnoj stranici svakog razreda je postavljen raspored za taj dan. Sva navedena evidencija vodi se u e-dnevniku – maturanti mogu gledati materijale i na Sportskoj televiziji.
3. SRIJEDA, 18. ožujka 2020. – nadalje – izvodimo Nastavu na daljinu u skladu s našim važećim rasporedima – ovaj tjedan je B-tjedan.
DUŽNOSTI UČENIKA:
Učenici trebaju izvršavati aktivnosti u virtualnim učionicama, ali ne treba inzistirati da to rade u realnom vremenu (sinkrono), nego tijekom dana jer možda imaju teškoća pristupiti internetu ili dijele uređaj s braćom i sestrama, bilo kada u tijeku dana je prihvatljivo da učenici odrade svoje obaveze. Ako nemate računalo za učenika, javite se u školu za pomoć.
Učitelji i nastavnici prate aktivnosti učenika, zadaju im zadatke, potiču ih na rad i okupljaju u virtualne učionice. Nužno je da učenici, koliko je god to moguće, dobiju povratnu informaciju o svojem radu i napretku (vrednovanje kao učenje, vrednovanje za učenje). Tijekom nadolazeća dva tjedna nema ocjenjivanja (vrednovanja ishoda učenja).
Učenicima će u nastavne predmete nastavnici postavljati datoteke te linkove na druge izvore – otvoreni su svi e-udžbenici, YouTube, Loomen… Učenici moraju osposobiti i „back up“ komunikaciju putem maila – preporuka samo one adrese @skole.hr.
Za sva pitanja, a pozivam Vas da pitate ako u nešto niste sigurni, obratite se Gimnaziji.
Zdenka Ivanković, ravnateljica