Poštovani roditelji naših učenika,
U ponedjeljak, 12. travnja 2021. nastavlja se, nakon Proljetnog odmora učenika, 2. polugodište prema rasporedu B-TJEDANA. Sukladno odluci ministra znanosti i obrazovanja za sve učenike od 1. do 3. razreda srednjih škola Grada Zagreba nastava će se provoditi, zbog epidemiološke situacije, na daljinu – Model „C“ (Modeli i preporuke za provedbu nastave u 2020./2021. od 29. kolovoza 2020. godine).
Nastavu na daljinu za 1., 2. i 3. razred nastavljamo provoditi preko portala Microsoft Teams koji je dobio preporuku MZO-a i kojeg podržava CARNet. Učenici portalu pristupaju preko https://office365.skole.hr/ svojim CARNet identitetom i/ili mobilnom aplikacijom TEAMS.
Nastavu za 4. razred izvodimo U ŠKOLI!
Nastavu na daljinu izvodimo u dvije smjene, u skladu s važećim rasporedima – naizmjence rasporedi A i B tjedna – smjene za 1.tjedan nastave – B-tjedan (od ponedjeljka, 12.4.2021.):
1. smjena (od 8.00 sati): 2.A (Teams) i 4.A (u školi)
2. smjena (od 12.00 sati): 1.A (Teams) i 3.A (Teams).
Nastavu na daljinu organizirat ćemo u REALNOM vremenu. Učenik/ca je DUŽAN/NA nazočiti nastavi. Nemogućnost nazočenja nastavi molim Vas da ispričate razredniku/ci (trening, bolest, putovanje…). Ako je učenik/ca u nemogućnosti pratiti nastavu prema svom dnevnom rasporedu sati (I. smjena: 8-11.45 // II. smjena:12-15.45), moći će na Teamsu preuzeti nastavne materijale koje će nastavnici postavljati uz „sastanak“ uživo.
Molim Vas da ponovno učeniku/ci osigurate sljedeće uvjete za kvalitetno praćenje nastave na daljinu i naglasite važnost pridržavanja sljedećih pravila rada:
- prikladno radno okruženje – učenik/ca mora imati radnu površinu, udžbenik i računalo (ako postoji potreba za posudbom računala, molim da mi se javite, imamo u školi računala za posuditi)
- mirno radno okruženje – bez mobitela, telefona, TV-a, tanjura…
- prikladna odjevenost – npr. ne u pidžami
- obvezu uključivanja kamere radi evidencije nazočnosti na početku i/ili na kraju sata
- učenik/ca koji nije nazočio/la nastavi potvrdit će svoju prisutnost „lajkom“ na objavu nastavnih materijala nakon naknadnog uključenja u nastavu tog dana.
Kod svih učenika potrebno je osposobiti i sekundarnu komunikaciju putem maila ili drugih komunikacijskih sustava. U e-Dnevniku možete pratiti evidenciju rada svog djeteta koje nastavnici upisuju po predmetima.
U SLUČAJU POTREBE ZA EVAKUACIJOM (4.A), učenike izvodimo iz škole kad prođe neposredan uzrok potrebe za evakuacijom te odvodimo na Zrinjevac. Pad telefonskih mreža nakon potresa u prosincu naučio nas je pretpostaviti nemogućnost mobilne komunikacije i određivanje da će učenici biti dovedeni na Zrinjevac gdje ćete moći doći po njih!
Za sva pitanja, javite se.
S nadom da će nastava na daljinu brzo završiti i da će se učenici uskoro vratiti u školu,
Zdenka Ivanković, ravnateljica
Zagreb, 09. travnja 2021. godine