UPUTE RODITELJIMA PSJG FRANJO BUČAR O OBVEZI RADA UČENIKA TIJEKOM ODVIJANJA NASTAVE NA DALJINU

Objavljeno: 04. tra. 2020

  |  Ključne riječi: , , , , , ,

Poštovani roditelji naših učenika,

Do daljnjeg redovna nastava u RH provodi se putem Nastave na daljinu. Nastava na daljinu započela je u ponedjeljak, 16. ožujka 2020. g. YAMMER je portal preko kojeg je Gimnazija odlučila provoditi Nastavu na daljinu, a koji je dobio preporuku MZO-a i kojeg podržava CARNet. Učenici portalu pristupaju preko https://office365.skole.hr/ svojim CARNet identitetom i/ili mobilnom aplikacijom YAMMER. Nastavu na daljinu izvodimo u skladu s našim važećim rasporedima – naizmjence rasporedi A i B tjedna.

SREDNJA ŠKOLA

U srednjoj školi učenici u prvome, drugom i trećem razredu u prosjeku bi trebali učiti oko 7 sati dnevno (uključujući učenje i poučavanje). Navedeno ne uključuje učenje vikendom, ako učenici uče i vikendom, broj sati tijekom radnoga tjedna se smanjuje. Nastavnici će se međusobno koordinirati oko ravnomjernog opterećenja učenika tijekom radnoga tjedna zadajući različite rokove za izvršavanje zadataka. Neke škole služe se videolekcijama koje učenici prate na televiziji. Naši nastavnici materijale pripremaju samostalno ili kombiniraju s predloženim TV-materijalima i daju jasne upute učenicima o načinu rješavanja zadataka i svim izvorima koje trebaju koristiti. Napominjemo da se isključivo izvođenje nastave na daljinu putem videokonferencije ili audiokonferencije u realnome vremenu na kojima sudjeluju svi učenici NE odvija zbog velikog opterećenja online sustava, ali i zato što postoje primjereniji načini organizacije nastave na daljinu.

MATURANTI

Za maturante bi bilo potrebno uložiti 8 sati dnevno u učenje i tako 5 dana u tjednu. Za maturante, ali i za ostale učenike srednje škole, preporuča se model obrnute učionice (flipped classroom). Prema tom modelu učenici pročitaju što treba o nekoj temi, pogledaju videomaterijal ili na neki drugi način samostalno istraže temu, a onda u virtualnoj učionici postavljaju pitanja, raspravljaju i rješavaju problemske zadatke ili argumentiraju svoje stavove.

Kod svih učenika potrebno je raditi na razvoju samostalnosti i odgovornosti. Kod maturanata bi te kompetencije trebale postojati da se bez posebne potpore roditelja uspješno pripremaju za nastavu i postižu sve planirane ishode učenja. Dodatno, za subotu prijepodne organizirane su i pripreme za državnu maturu u trajanju od 2 sata na RTL2 koje trebaju pomoći učenicima u ponavljanju i usustavljivanju znanja i vještina potrebnih za uspješno polaganje mature.

***

Učenici trebaju izvršavati aktivnosti u virtualnim učionicama. Ako nemate računalo za učenika, javite se u školu za pomoć. Molim da koristite mail ili me zovete na mob. 091/5387574 jer zbog posljedica zemljotresa ne organiziramo redovna dežurstva u školi.

Učitelji i nastavnici prate aktivnosti učenika, zadaju im zadatke, potiču ih na rad i okupljaju u virtualne učionice. Učenici moraju osposobiti i „back up“ komunikaciju putem maila ili drugih komunikacijskih sustava. U e-Dnevniku možete pratiti evidenciju rada svog djetetakoje nastavnici upisuju po predmetima (MOLIM – pogledajte aktivnost svog djeteta.).

OBAVIJEST O VREDNOVANJU I OCJENJIVANJU poslat ću Vam sljedeći tjedan. S ocjenjivanjem moramo započeti POSLIJE Proljetnog odmora učenika.

PROLJETNI ODMOR UČENIKA traje (zato što Gimnazija nije štrajkala) prema redovnom Kalendaru školske godine 2019./2020. od 10. travnja 2020. god. (petak) do 17. travnja 2020. god. (petak), a nastavu na daljinu nastavljamo u ponedjeljak, 20. travnja 2020. Konzultacije za učenike organiziramo putem Yammera od srijede, 15. do petka 17. travnja 2020. god. prema rasporedu koji ćemo objaviti na stranicama Gimnazije.

Za sva pitanja, stojim na raspolaganju.

Zdenka Ivanković, ravnateljica

Komentari su
isključeni