UPUTE RODITELJIMA PSJG FRANJO BUČAR PRIJE POČETKA 2. POLUGODIŠTA ŠK. GOD. 2020./2021.

Objavljeno: 15. sij. 2021

  |  Ključne riječi: , , , , , , ,

Poštovani roditelji naših učenika,

U ponedjeljak, 18. siječnja 2021. započinje 2. polugodište. Sukladno odluci ministra znanosti i obrazovanja za sve učenike od 1. do 3. razreda srednje škole nastava će se provoditi, zbog epidemiološke situacije, na daljinu – Model „C“, sukladno dokumentu  Modeli i preporuke za provedbu nastave u 2020./2021., objavljenom 29. kolovoza 2020. godine.

Nastavu na daljinu za 1., 2. i 3. razred nastavljamo izvoditi preko portala Microsoft Teams koji je dobio preporuku MZO-a i kojeg podržava CARNet. Učenici portalu pristupaju preko https://office365.skole.hr/ svojim CARNet identitetom i/ili mobilnom aplikacijom TEAMS.

Nastavu za 4. razred izvodimo U ŠKOLI! U ponedjeljak ćemo provesti vježbu evakuacije iz škole, sukladno preporuci MZO-a i Zakonu o zaštiti na radu.

Nastavu na daljinu izvodimo u DVIJE SMJENE, u skladu s važećim rasporedima – naizmjence rasporedi A i B tjedna –  smjene za 1.tjedan nastave (od ponedjeljka):

1. smjena (od 8.00 sati): 2.A (Teams) i 4.A (u školi)

2. smjena (od 12.00 sati):  1.A (Teams) i 3.A (Teams).

Nastavu na daljinu organizirat ćemo u REALNOM vremenu. Učenik/ca je DUŽAN/NA nazočiti nastavi. Nemogućnost nazočenja nastavi molim Vas da ispričate razredniku/ci (trening, bolest, putovanje…). Ako je učenik/ca u nemogućnosti pratiti nastavu prema svom dnevnom rasporedu sati (I. smjena: 8-11.45 // II. smjena:12-15.45), moći će na Teamsu preuzeti nastavne materijale koje će nastavnici postavljati uz „sastanak“ uživo.

Molim Vas da učeniku/ci osigurate sljedeće uvjete za kvalitetno praćenje nastave na daljinu i naglasite važnost pridržavanja sljedećih pravila rada:

  • prikladno radno okruženje – učenik/ca mora imati radnu površinu, udžbenik i računalo (ako postoji potreba za posudbom računala, molim da mi se javite, kao što ste se javili i na proljeće, imamo u školi računala za posuditi)
  • mirno radno okruženje – bez mobitela, telefona, TV-a, kanarinaca, tanjura, vilica…
  • prikladna odjevenost – npr. ne u pidžami
  • obvezu uključivanja kamere radi evidencije nazočnosti na početku i/ili na kraju sata
  • učenik/ca koji nije nazočio/la nastavi potvrdit će svoju prisutnost „lajkom“ na objavu nastavnih materijala nakon naknadnog uključenja u nastavu tog dana.

Kod svih učenika potrebno je osposobiti i sekundarnu komunikaciju putem maila ili drugih komunikacijskih sustava. U e-Dnevniku možete pratiti evidenciju rada svog djeteta koje nastavnici upisuju po predmetima.

U SLUČAJU POTREBE ZA EVAKUACIJOM, učenike izvodimo iz škole kad prođe neposredan uzrok potrebe za evakuacijom te odvodimo na Zrinjevac. Pad telefonskih mreža nakon potresa u prosincu naučio nas je pretpostaviti nemogućnost mobilne komunikacije i stoga znajte da će učenici biti dovedeni na Zrinjevac gdje ćete moći doći po njih!

Dodatne konzultacije u školi za učenike 1. – 3. razreda organizirat ćemo u 2. tjednu nastave kako bi mogli što uspješnije završiti 1.blokovsko razdoblje i zaključiti ocjene iz pojedinih predmeta, odnosno kako učenici ne bi bili zakinuti pri zaključivanju zbog nastave na daljinu.

Za sva pitanja, javite se.

S poštovanjem,

Zdenka Ivanković, ravnateljica

Komentari su
isključeni